המנהל האזרחי פינה והרס בית משפחה יהודית בשומרון

למרות שסבלנו מארגוני השמאל הקיצוני ביניהם מעזרא נאווי, באה מדינת ישראל והורסת דווקא את הבית שלנו. של מי שבא לסייע למדינת ישראל ולסייע בשמירה על אדמות מדינה
ישראל פריי No Comments on המנהל האזרחי פינה והרס בית משפחה יהודית בשומרון

כוחות צבא ואנשי המנהל האזרחי הרסו בית בגבעה 771 סמוך לישוב אלון מורה • ראש מועצה אזורית שומרון: "מדובר באבסורד. דווקא בשעה הזו, בה תושבי מדינת ישראל בכלל והשומרון בפרט, מתמודדים עם טרור – מוצאת הממשלה זמן להרוס בתים שלא מפריעים לאיש"

למרות שסבלנו מארגוני השמאל הקיצוני ביניהם מעזרא נאווי, באה מדינת ישראל והורסת דווקא את הבית שלנו. של מי שבא לסייע למדינת ישראל ולסייע בשמירה על אדמות מדינה
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כוחות צה"ל מלווים באנשי המנהל האזרחי הגיעו בשעות הבוקר לביתם של משפחת הראל בגבעה הסמוכה לישוב אלון מורה והרסו אותו. בני המשפחה – הורים וארבעה ילדים – פונו מביתם וכלי הנדסה כבדים עלו על הבית שבנו על אדמות מדינה.

יוסי דגן ראש מועצה אזורית שומרון: "מדובר באבסורד. דווקא בשעה הזו, בה תושבי מדינת ישראל בכלל והשומרון בפרט, מתמודדים עם טרור מוצאת הממשלה שר הבטחון והמנהל האזרחי זמן להרוס בתים היושבים על אדמות מדינה, ולא מפריעות לאיש. אני קורא לממשלה להתעשת. לעצור את הנבלה הזו, ולהתמקד בהחזרת הבטחון ותחושת הבטחון לתושבי השומרון ומדינת ישראל".

אבי המשפחה, אליצור הראל אמר בתגובה: "מדובר בבית שנועד לשמור על אדמות חקלאיות שנמצאות על אדמות מדינה. למרות שסבלנו מארגוני השמאל הקיצוני ביניהם מעזרא נאווי, באה מדינת ישראל והורסת דווקא את הבית שלנו. של מי שבא לסייע למדינת ישראל ולסייע בשמירה על אדמות מדינה".



0 תגובות